دردانه کوچک ما

دخترم در پایان اولین ماه دو رقمی زندگیش

1391/12/4 21:29
نویسنده : مامان یگانه
201 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلکم.بالاخره اولین ماه دو رقمی از عمر بابرکتت هم تموم شد.ان شاالله شاهداتمام اولین سال سه رقمی از زندگی شما باشم .یعنی میشه؟! یعنی میشه روزی رو ببینم که دیگه تو آغوشم جا نشی؟ بابا همش میگه دخترم کی میشه تو رو با لباس اول دبستان ببینم غافل از اینکه روزا مثل برق و باد میگذرن.البته نا گفته نمونه من دلم واسه همه این روزا تنگ میشه واسه دُدُ گفتنات،واسه تلاشی که این روزا واسه بلند شدن  از زمین می کنی،واسه دنبالت دویدن و غذا دهنت کردن و.....................

امیدوارم خدا کمک کنه تا بتونم اون جوری که شایسته هست تو رو تربیت کنم یه دختر صالح و با ایمان که کل  قدم های زندگیشو  با خدا و برای رضای اون انجام می ده چرا که شدید به این موضوع معتقدم که با خدا باش و پادشاهی کن بی خدا باش و هر چه خواهی کن.

این روزا اوج خوشمزگی تو هست مادر  و این خوشمزگی ها اصلا  واسه مامان و بابا تکراری نمیشه و هر بار کلی ذوق می کنیم.بابا که ثانیه ای یه بار خدا رو شکر می کنه و اصلا طاقت دوریت و  نداره.وقتی مسافرت های کاری پیش می یاد واسش می گه تمام مدت در حال بوسیدن عکسته مامانی.خودم هم که ثانیه ای نمی تونم بی تو بودن و تحمل کنم.

برام هیچ حسی شبیه تو نیست...

کنار تو درگیر آرامشم

همین از تمام جهان کافیه

همین که کنارت نفس می کشم

برام هیچ حسی شبیه تو نیست...

تو پایان هر جستجوی منی

تماشای تو عین آرامشه

تو زیباترین آرزوی منی...

دوستت دارم و امید وارم تو هم دوستم داشته باشی.ده ماهگیت مبارک گلم .ماچچشمک

در اولین فرصت عکسای خوشکلی که ازت گرفتم و تو این صفحه می ذارم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)