دردانه کوچک ما

روز تولد بابا

1391/12/16 21:46
نویسنده : مامان یگانه
203 بازدید
اشتراک گذاری

همسر عزیزم! 

نمی دانم که دانستی دلیل گریه هایم را،

نمی دانم که حس کردی سکوتم را

ولی دانم که می دانی من عاشق بودم و هستم.

وجود ساده ات بوده که من اینگونه دل بستم.

عزیزم همیشه عشق من هستی و خواهی بود.

وجود تو تنها هدیه گرانبهایی بود که خداوند من را لایق آن دانست

و هدیه من به تو نازنین قلب عاشقی است که فقط برای تو می تپد

عاشقانه و صادقانه دوستت دارم

 سلام نازنین دخترم.امروز ١٦ اسفنده و تولد بابا هست.خیلی خوشحالم که امسال جشن تولد بابا با حضور شما یه رنگ خوشکل گرفته. امسال بابا یه کادو هم از طرف شما گرفت که خیلی براش ارزش داشت.من و شما دعا کردیم که ان شاءالله ١٢٠ سالگی بابا رو جشن بگیریم و وسایه بابا رو همیشه رو زندگیمون ببینیم و حس کنیم (آمین)

تا دیروز نبودی ولی حس بودنت به من شوق زیستن بخشیده بود

به دنیا آمدی و دنیای من شدی و بهترین صدا تپش قلب توست و بودنت تنها دلیل بودنمقلب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)